torsdag 5. august 2010

På'n igjen

Gangen i andre etasje har hatt mørk, men fin panel. Nå har jeg fått på sperregrunn på både vegger og tak, og første strøk med eggehvit halvblank i taket. Det ble mye lysere, gitt!


Viktig å reklamere litt: Heia FK Toten

Den gamle ovnen i stua er kastet ut - noen som vil ha den? Jeg skal ha peisovn eller peisinnsats ... har ikke bestemt helt enda. Mest kooz med levende flammer, men ovner er jammen dyrt.



I går holdt vi på utendørs. Rev ned det råtne rekkverket på trappa foran inngangsdøra. Hele verandaen her er dårlig, så det blir vel til at all betongen også fjernes. I tillegg fikk jeg flyttet spireaen vekk fra veggen til et nytt bed ved oppkjørselen, tror den gjør seg bedre der.



2 kommentarer:

  1. Så flink og handy du e, Lise!! (og veldig artig å les og se utviklinga i huset her på bloggen!!)

    SvarSlett
  2. Hehe, vel, jeg prøver i alle fall! Gleder meg til å se deg igjen snart, Borghild. Håper alt er bra med deg

    SvarSlett