tirsdag 24. august 2010

Kök

Jeg har beslutningsvegring, tydeligvis. Angående kjøkkenet. Det eneste som er avgjort er at det blir fra Ikea. Tok en tur innover denne uka (da damene dro, takk til Kristine og mor for godt selskap), men har fortsatt ikke klart å bestemme meg for fronter. Her er alternativene:


Lidingö

Solär


Lidingö er klassisk og fint. Etter å ha tegnet 17 versjoner i Home Planner-programmet, har jeg funnet en løsning jeg liker godt. Knotter og håndtak som på bildet her, men ikke vitrineskap.

Jeg heller kanskje mer mot Solär. Det er hvitere enn Lidingö og en helt annen stil. Jeg lurer på om jeg vil ha hvit eller svart benkeplate. Eik er knallfint, men siden jeg ikke har eik på noe annet i huset så synes jeg ikke det passer inn. Utfordringen med Solär er å få det til å gå opp med bare skuffer og ingen benkeskap. Jeg syns nemlig skapfrontene på dette kjøkkenet er stusselige. Dermed blir det heller ikke høyskap, men samtidig er det om å gjøre å få nok plass... Har tegnet to-tre-fire versjoner her også, men er ikke helt fornøyd enda.

Fortsatt ikke bestemt meg, altså. Noen meninger?

4 kommentarer: