tirsdag 20. juli 2010

Framdrift

Onkel og far har satt inn nye vinduer. Jeg vil bevare huset i sin opprinnelige stil, så vinduene ser like ut som de gamle. De var likevel modne for utskiftning.


Har fått på plater på veggene og i taket. Litt frem og tilbake med hva jeg ville ha, men det blir tapetvegger i stua og kammerset, og gips i taket. Jeg synes det passer til vinduene og min smak forøvring.


Her på vaskerommet har rørlegger, elektriker og bestefar snekker gjort sitt arbeide. Det som skal bli vaskerom var tidligere bad, og blir nå vegg i vegg med det nye badet. På bildet sees rørene som går opp til doen vi bygger i andre etasje. For meg som er oppe om natta er det kjekt å ikke måtte gå ned trappa for å komme på do.
Nå har arbeidskara fått ferie, og det skal jammen meg jeg ha også!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med hus! Spennende å følge med på oppussinga :)

    Så godt med hjelpsomme (og handy'e!) familiemedlemmer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Marte =) Hjelpsomme familiemedlemmer er supert, det hadde ikke gått an å begi seg ut på dette uten dem. Artig at du vil følge med!

    SvarSlett