søndag 24. oktober 2010

Forbannet



Slik så benkeplata ut da vi pakket den opp. Den spesialbestilte benkeplata fra IKEA. Den jeg har ventet seks uker på, nei sju uker - utleveringa ble utsatt. Ødelagt altså. Smadret. Fint. Jeg er ikke helt blid akkurat nå. Får vel høre i morgen hvor lang ventetida er for å få en ny. Hvis det tar veldig lang tid, så regner jeg med at IKEA betaler for gatekjøkken-middagene mine så lenge.

Irritasjon til tross, vi har fått gjort ganske mye i helga. Bror har fikset strøm, og far, Lars og jeg har vært kjøkkenmontører. Flatpakkene har blitt til skuffer og skap, og kjøkkenet tar form!

1 kommentar:

  1. Litt glad for å høre at det ikke er noe som skjedde etter monteringa, siden du har samme benkeplate som oss...

    Håper alt står bra til ellers, da:)

    SvarSlett