onsdag 8. september 2010

Selv om huseieren (jeg liker å omtale meg selv som det, har nemlig ikke gått helt opp for meg enda) ikke har bidratt så mye i det siste, så har det gått framover i huset. Bestefar Snekker jobber jevnt, og både far, bror, onkler, rørlegger'n og maler'n har stått på. Nå ser man virkelig forandringer!

Bestefar Snekker damper tapeten av pipa.


I stua og kammerset er det slått på sponplater på veggene og gips i taket. Nå er første strøk med eggehvit maling rullet på, og det er klart til å legge glassfiberstrie på veggene.

Forresten har jeg visst gjort litt jeg også: I kjøkkenet er det slått på Mjøspanel, og jeg har malt eggehvitt. I går var jeg på Ikea igjen (for tredje gang i samme ærend), og nå er kjøkkeninnredningen bestilt! Valget falt på Solär.

Rengjøringsansvarlig (også kalt mor) svinger filla i kjellernedgangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar